EMERGE









 

coat/turtleneck/hat: SH/ boots: new look/ trousers: H&M
foto: http://karolajnaana.blogspot.com 

Idąc ulicami stolicy, zwracam uwagę na to jak wyglądają ludzie wokół. Jest to jedna z najbardziej inspirujących czynności. Każdy ma swój ‘styl’, czasem lepszy, czasami ciut gorszy. Gorszy nie znaczy tani, czy też im droższy tym lepszy. To zupełnie personalna sprawa. Dobrego ubierania się trzeba się ‘nauczyć’. Ubrania podkreślają charakter, osobowość. Nie łatwo się zgubić w świecie mody. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach kiedy mamy tak duży dostęp, jesteśmy zalewami trendami które przychodzą i zaraz odchodzą. 

Jeszcze kilka lat temu spędzałam dużą ilość czasu, żeby w końcu się w coś ubrać, a i tak wyglądało to dość komicznie.Teraz już tak nie robię. Często zgarniam to ci mi do siebie pasuje i wychodzę. Zauważyłam, że im dłużej poświęcam na to czasu, tym mniej zdecydowana jestem. 
Czasami całkiem przypadkowo wpadam na ciekawe, w mojej opinii rozwiązania. 
Ja swój styl myślę, że już odnalazłam. On wciąż się rozwija i zmienia, jednak nie bardzo drastycznie. Obecnie wybieram dość proste i ‘bezpieczne’ rozwiązania. Jednak staram się je łamać czymś nieoczywistym, czy ciekawym.

Kiedy tylko zobaczyłam płaszcz w panterkę, wiedziałam, że musi się znaleźć w mojej szafie. Panterka, nawet wśród moich znajomych, kojarzy się dość nieprzyjemnie. Od kilku sezonów wiele modowych guru stara się odczarować ten print. Według mnie jeżeli ci się coś podoba, to to noś, ale pamiętaj o dobrym zestawieniu. Moda jest po to, żeby się nią bawić. Jedni mniej, inni bardziej z tego korzystają. Pamiętajcie, że diabeł tkwi w szczegółach. Czasami niewielka zmiana, dodanie czegoś może zdziałać cuda. Może być też odwrotnie, że właśnie pozbycie się pewnych elementów wyjdzie na dobre. 


Merge and emerge - for me it’s a basic rule in fashion. I like simple clothes, however I also like adding some small details that make look more interesting or sometimes completely changed my outfit. The devil is i the details. 




IG: @aleksandrasapphire

Comments

Popular Posts