SHAMELESS




tee: Shameless 

Po ponad rocznej przerwie, wreszcie postanowiłam wznowić swoją aktywność na blogu. Minęło bardzo dużo czasu, od kiedy ostatnio coś opublikowałam. Miniony rok wniósł wiele zmian do mojego życia i mam przeczucie, że właśnie teraz jest odpowiedni czas aby zacząć coś zupełnie od nowa. 
Zaledwie miesiąc temu skończyłam szkołę plastyczną, a swoje dalsze plany wiążę z projektowaniem. 
Sztuka jest częścią mojego życia od dawna, tak samo modą. Jednak tak naprawdę, dopiero niedawno odkryłam, że to właśnie w kierunku projektowania odzieży i bycia częścią modowego świata chcę iść. Moda i sztuka są częścią mnie i mojego obecnego życia i chcę się tym po prostu podzielić. 


After over a year I decided to take up blogging again. It’s been a while since I last posted anything. However, much has changed in my life and now I am ready to start up again. 

Art and fashion are things that I’m most focused on in my life. Those are my biggest passions though.
I finished an art school just about a month ago and I’m about to start fashion designing studies in few months. Only recently have I realised that fashion is what I want to do for living, so that I’m very exited about that. This fascinating, erratic world is full of surprises and challenges that are needed to face! 

IG: @aleksandrasapphire

Comments

Popular Posts